Mededelingen

12 juni 2021

Stichting Spook start weer met tochten!

Het lijkt gelukkig allemaal beter te gaan in de wereld. Langzaam zijn er steeds meer versoepelingen en kunnen we weer een beetje terug naar het normale leven.
Voor ons als Stichting spook was het dan ook een jaar zonder spokentochten, geen gasten en geen griezelige gezelligheid maar.

Wie zijn wij:

Stichting Spook is meer dan 20 jaar bedreven in het organiseren van spokentochten. Meer dan 7000 gasten hebben onze tochten meegemaakt en raken er niet over uitgesproken.

In combinatie met Eetcafé de Prarie (wat start en eindpunt is) in Ell bieden wij indien u wenst een compleet plaatje aan. Van een hapje of een drankje tot een compleet warm- of koud buffet kunt u afspreken om een geheel verzorgde avond te beleven.

Spokentocht in het najaar:

Inmiddels zijn we gestart met het opnemen van boekingen voor het najaar van 2021.
Er zijn voor 9 oktober nog plaatsen beschikbaar. (als de tocht snel vol zit dan hebben we 18 september als extra optie)

Wat kunnen wij voor jou betekenen:
-opgeven kan vanaf 6 personen;
-bij annulering krijgt u 100% geld uw terug;
-Indien nodig hanteren wij de RIVM maatregelen;
-Uw toch uitbreiden met een hapje en/of een drankje? Ook dat kan!
-Kosten p.p. €10,-

In de buitenlucht griezelen samen met vrienden, collega’s en familie want zeg nou zelf, dat hebben we allemaal toch gemist?

Hebben wij uw interesse gewekt? Vul het contactformulier in en wij nemen snel contact met u op. Wie weet treffen we elkaar onder spookachtige omstandigheden in Ell………..

Mededelingen