Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
37 berichten.
Leen smeets schreef op 9 oktober 2017 om 06:21
Ondanks het slechte weer heb ik genoten van de spokentocht super mooi gemaakt.👻👍
Chris Evers uit Grathem schreef op 8 oktober 2017 om 11:27
Wij hebben ondanks het spookachtig weer genoten van deze avond. Leuke en passende organisatie en zeker een aanrader voor jong en oud. Onze complimenten voor het team van stichting spook.
Fanfare Concordia Leveroy uit Leveroy schreef op 29 maart 2017 om 15:01
Stichting Spook had weer veel werk gedaan om er een mooie spokentocht van te maken. Goed georganiseerd met enthousiaste medewerkers. Chapeau!
Gerda Smeets: Spokentocht 2016 uit Weert schreef op 10 oktober 2016 om 11:07
Wij hebben een super gezellige avond gehad met de nodige schrik en veel humor. Wij zullen volgend jaar zeker weer van de partij zijn. Super leuk georganiseerd een echte aanrader! Complimenten voor het hele team!! Groetjes uit Weert
Marjo Spokentocht 2016 uit Stramproy schreef op 19 september 2016 om 11:00
super ! goed geregeld en erg spannend, zelfs voor 4 volwassen meiden uit Rooy! keep up the good work!
Angela Spokentocht 2016 uit Rotterdam schreef op 12 april 2016 om 10:58
Het was fantastisch , wat een onverwacht gave en spannende tocht. Heel goed opgezet. De rotterdammers waren blij, BEDANKT !!
Eline Spokentocht 2015 uit ??? schreef op 29 maart 2016 om 10:57
Wat een SUPER toffe avond zeg!! Mijn complimenten! Goed geregeld, super vet gedaan met de hele tocht echt geweldig! Zeker aanrader voor anderen!!
Jose heber Spokentocht 2016 uit Ell schreef op 13 maart 2016 om 10:55
Een leuke avond gehad! Verrassend en professioneel van opzet, lof aan de organisatie!
Chantal Tinnemans spokentocht 2016 uit Thorn schreef op 13 maart 2016 om 10:53
Het was een super geslaagde teambuilding! Goed georganiseerd, top!
janine simons spokentocht 2015 uit Weert schreef op 20 september 2015 om 10:50
Super mooi gemaakt en super goed georganiseerd. een echte aanrader!
VDL Staalservice spoken tocht 2015 uit Weert schreef op 30 maart 2015 om 10:49
mooie tocht iedereen was zeer te spreken, over de tocht, de effecten, de organisatie. we hebben heel veel plezier gehad, en zullen er nog lang over napraten.
PV Plons Spokentocht maart 2015 uit Roermond schreef op 30 maart 2015 om 10:46
Het was een leuke tocht met verrassende elementen. Ondanks de modderige paadjes hebben we genoten.
Manon Noël oktober 2014 uit ??? schreef op 20 oktober 2014 om 10:45
Tweede keer deze keer en dacht dat ik er inmiddels wel tegen bestand was maar dat viel tegen... Was weer erg goed en professioneel opgezet. We hebben ondanks de spanning en een nat pak heel veel lol gehad. Op naar de derde ronde!!
Marc vugts uit Best schreef op 12 oktober 2014 om 10:42
Superleuke avond wederom gehad! Een aantal liepen de tocht voor de tweede maal, maar toch bleef het spannend! Aan veiligheid is goed gedacht en je wordt goed begeleid. Na anderhalfuur meerdere malen gegild te hebben, snel weggerend zijn, meelopers van de groep blauwe plekken op de armen hebben bezorgd van het knijpen en al ons angstzweet in het bos te hebben achtergelaten, kwamen wij voldaan terug in het gezellige café om nog even na te borrelen en onze hartslag weer op een normaal tempo te laten komen. echt een aanrader!!!!!!!!!!!!
fam. bouwels spokentocht 2014 uit Weert schreef op 12 oktober 2014 om 10:40
We hebben erg genoten van de tocht. Het was veel lachen en erg spannend. Vele dikke complimenten voor de organisatie. We zullen het iedereen aanbevelen. Super!!!!!
Poli urologie LZR Spokentocht 2014 uit Roermond schreef op 24 september 2014 om 10:35
Wij hebben genoten, gegild en gelachen. Wat hebben jullie een goed georganiseerde, mooi uitgewerkte spokentocht. Complimenten voor iedereen die hier aan meewerkt!!
Personeel St. Anna Spokentocht 2014 uit Heel schreef op 23 september 2014 om 10:33
Bedankt voor de leuke en spannende spokentocht. Ons zustershart heeft meerdere malen overgeslagen van schrik. Onze bloeddruk is nu pas aan het dalen!!!!! Ons incontinentiemateriaal dat we op het werk hadden geleend heeft goed z'n best gedaan want zonder dit hadden we de tocht niet droog gehouden..... Nog een speciaal woord van dank aan Juul, broeder van Kastanjelaan 1 die ons in deze moeilijke tijd tijdens de spokentocht goed begeleid heeft. Zonder hem hadden we dit niet kunnen doen! JUUL BEDANKT! Groetjes de zusters van Kastanjelaan 7 van St Anna