Mededelingen

21 januari 2022

De spokentochten worden weer opgestart!

Waar eerst corona meerdere malen roet in het eten gooide moesten we in september 2021 vanwege de grote populatie wilde zwijnen in het Heijkersbroek helaas besluiten de spokentochten tot nader order te annuleren.Gelukkig is er goed nieuws te melden, de wildbeheergroep heeft ervoor gezorgd dat het weer veiliger is in het bos! Gezien de ontwikkelingen omtrent de Corona maatregelen, lijkt er ruimte te gaan komen om een tocht te organiseren.

Ondanks dat het in verband met Corona onzeker is of de tochten uiteindelijk door kunnen gaan hebben we na overleg besloten dat we het mogelijk maken om in te schrijven voor 2 tochten, te weten: 26 maart en 8 oktober.

Dit vooral met het oog op de voorbereidingen die we moeten treffen om een tocht mogelijk te kunnen maken. Uiteraard zullen we de gasten van de eerder geannuleerde tochten benaderen om deel te nemen aan een van de twee tochten in 2022.

Bij veel aanmeldingen hebben wij nog de mogelijkheid om een derde tocht op een andere datum open te stellen. We hopen van harte dat de maatschappij op korte termijn voldoende geopend kan worden en blijven zodat we in 2022 een paar mooie tochten kunnen organiseren!

Heeft u interesse om deel te nemen? Of heeft u vragen omtrent de tochten dan verwijzen wij u graag naar de meest voorkomende vragen.

Mededelingen